2011. október 18., kedd

Egy kis köröm!

Sziasztok lányok!

Jó rég volt az utolsó bejegzés. Nagyon sajnálom, de annyi minden rossz volt körülöttem, hogy nem volt lelki erőm még a bloggal is foglalkozni. Már van netem, és kezd sínen lenni az életem. És mostanra találtam  meg az új lakásban azt a pontot, ahol jók a fények. :D

Most nem sminkről lesz szó, hanem körömről. Amint tudjátok nagy szerelmese vagyok a water marble technikának, szeretem a körömlakkokat, és imádom lakkozni, szépíteni a körmömet. az elmúlt egy hónapban annyira magamba fordultam, hogy nem volt türelmem a lakkozáshoz, sminkeléshez... :( Ezért döntöttem úgy, hogy elmegyek körmöshöz, és kipróbálom a gél-lakkot. Már volt korábban műkörmöm, arról tudtam mindent, de ezt a technikát még soha nem láttam azelőtt. Barátnőimen, és anyukámon is láttam már több színben, és nagyon tetszett. El is mentem az új körmösömhöz, és egy púderrózsaszín lakkot választottam.

Egy kis leírás a gél-lakról: Gél-lakk

És íme itt a körmöm:  



Nektek hogy tetszik? :) Volt már gél-lakk a körmötökön? Szerettétek?

2 megjegyzés:

  1. hú csinálj vmit a képmérettel mert teljesen ellepte az egész oldalad:S

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom megcsinálni! :(
    Bocsánat, de iszonyat szar a netem, és nem tölti be a bejegyzést, így nem tudom módosítani sem.

    VálaszTörlés