2011. szeptember 22., csütörtök

Hosszú hosszú szünet után úgy döntöttem, hogy egy ütős bejegyzéssel jövök.

Szerintem már sokan tudjátok, hogy Glam Rock Sminkverseny indult az L.A Makeup jóvoltából. Úgy döntöttem, hogy én is indulok.

Leírom, hogy mi inspirált. A névből kiindulva nem feltétlenül csajos-rockos nő jutott eszembe, hanem egy magabiztos vad csaj, aki tényleg képes seggbe rúgni egy férfit ha kell, magabiztos az élet minden területén.
A Glam Rockból egyből egy rockos csaj és amazon ugrott be. Azt, hogy miért az amazon jutott eszembe ne kérdezzétek!

Nem gondolkodtam valami sokat. A rock and roll-ról a szegecsek jutottak eszembe, az amazonról pedig az erdő és a víz.

Kétféle sminket raktam be, mert nem tudom eldönteni, hogy melyikkel nevezzek be a versenyre. Azzal, amin a homlokom is be van festve vagy az egyszerűbb... Szerintetek?

(Bocsánat a nagy méretű képekért, de kisebben nem olyan jó)










Nektek hogy tetszik? Megfelel a sminkverseny címének? Egyáltalán nevezzek be? :)

3 megjegyzés:

  1. Naná, hogy nevezz be! Nekem a "homlokos" jobban bejön, elvontabb. Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ani!

    Remélem most mát össze tudom szedni magam, és még több jó smink lesz! :)

    VálaszTörlés
  3. A homlokos nagyon nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés