2011. szeptember 5., hétfő

Szerzemények Sartiból (part1)

Sziasztok csajok!

Ahogy ígértem itt vagyok az új bejegyzéssel. Megmutatom milyen szépségeket kaptam a vőlegényemtől Sartiban. Most még nem mutatok meg mindent, és teszt is csak később lesz, most csak elhúzom a mézes madzagot. Tudni kell, hogy Sartiban a falu tele van boltokkal, amiben sminkektől a dísztárgyakig, ruha minden megtalálható. Éppen bornak való kancsókat keresgéltünk, amikor megláttam egy sminkes állványt. Azonnal megakadt a szemem, egy-két világmárkán. MAC, Dior, Givenchy, Lancome stb. Gondoltam mekkora szerencsém van, mert eddig sehol nem találtam márkás sminktermékeket. Amint megláttam, az árakat egyből eszembe jutott, hogy nem lehet eredeti, de a színek és a MAC láttán nem érdekelt. :D A párom egyből mondta, hogy azt választok, amit akarok, nem baj, hogy mennyibe kerül. Nem is kellett több. Választottam egy 4-es szemhéjpalettát és egy alapozót. Itt vannak a képek:




MAC liquid lift foundation NC10-es 3 € volt



MAC négyes szemhéjpúder paletta 5 € volt <3


A szerzeményeimnek ez az egyik fele, teszteket hamarosan hozom nektek. Már nagyon várom, hogy sminket készítsek velük. 

A nyereményeket napokon belül leleplezem.Kis türelem!!!

Szép estét nektek!

2 megjegyzés: