2011. július 22., péntek

2012-es cipő trend 2 üdvöskéje

Sziasztok!

Ma is böngésztem egy kicsit a 2012-es trendek után, és rábukkantam erre a képre.




Bevallom nagyon szeretem a magassarkú cipőket, de sajnos nem vehetek fel 3 cm-nél magasabb sarkú cipőt. Szerintem ez nem is számít magassarkúnak. Nah de mindegy is...

Ha jól tudom, ezek a cipők fából készülnek. Engem a hollandoknál használatos fa klumpára emlékeztet inkább. Remélem belül nem olyan kényelmetlenek, amilyennek kívülről látszanak. Sajnálom szegény modelleket, akiknek ebben kell a kifutón egyensúlyozni. Nekem a fekete jobban tetszik, mivel sok fekete ruhám van. Mondhatjuk, hogy fekete mániás vagyok. Egyszer azért felpróbálnék egy ilyet.

Nektek hogy tetszik? Melyik tetszik jobban? Felvennétek ilyet utcára?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése