2011. július 14., csütörtök

ELSŐ NYEREMÉNYJÁTÉKOM!!!!!

SZIASZTOK!

Ezennel szeretném kihirdetni, hogy elindítom az első nyereményjátékomat

Július 14-től 14:00 tól indul, és Július 31-ig tart. 

Ha szeretnéd megnyerni a 2db Lora Express Finish körömlakkot (narancs és meggy színű), és a 2 db Nivea rúzst (barack és cseresznye), akkor....



          

......nem kell mást tenned, mint
          - megírod, hogy milyen néven követed a blogot,
          - és megadod az e-mail címed.


+1 esély, ha "hozol" még egy embert, és ide írod a nevét, amivel követ.

+1 esély az eddigi követőimnek, mert szerintem így fair.

Új követőknek:
+1 esély, ha az első 20 követő között vagy július 14-től. 

+1 esély, ha megosztod a játékot a blogodon, kiteszed a képet az oldalsávon és bejegyzést készítesz- mindezt igazolnod kell linkkel



Osszátok meg minél több emberrel és nyerjetek!!!!!!!!!!!!

48 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Anikám neked dupla esélyed van :) Felírtalak :)

    VálaszTörlés
  3. Anika néven követlek
    e-mail: bank.anita@gmail.com
    Kitettelek oldalsávba, és írtam a nyereményjátékodról :http://bankanita.blogspot.com/2011/07/nyeremenyjatek-become-beauty.html

    Köszi a lehetőséget és hogy szóltál a "bővítéssel" kapcsolatban:) Puszi:*

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Anettke néven követlek, a 13. követőd lettem azt hiszem :) pont a szerencseszámom, remélem a játéknál is szerencsét hoz majd.. :)
    email: anett.gyongyosi(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Szandi néven követlek.
    e-mail: mogyi22@citromail.hu
    Új ember akit hoztam Dóra Fecske néven követ.
    Blogom ahol feltüntettem játékod: http://fashion-of-the-world.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. E73 néven követlek
    Megosztom a blogomon a játékot www.bioarcapolas.blogspot.com

    én is még új vagyok úgyhogy a megosztás,kirakás nehezen megy de próbálkozom

    VálaszTörlés
  7. E73 rendben! Elfogadom! Még én is tanulom mit-hogyan kell :)

    VálaszTörlés
  8. agatityanita néven követlek!
    agatityanita@citromail.hu a cimem:P

    VálaszTörlés
  9. Szia.
    Renii néven követlek.
    renii_@hotmail.hu
    +1 15. követőd vagyok

    VálaszTörlés
  10. Szia,
    samelike néven követlek a 16. követőd lettem. :)
    a mail címem: samelike@freemail.hu
    Anika blogján (http://bankanita.blogspot.com) láttam a játékot, szóval engem ő hozott ide!!! :)
    Köszi a játékot!!!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Emma néven követlek, a 17. követőd vagyok :)
    Email: gavaldik.emma@gmail.com
    Kitettem a blogom oldalsávjába: femininepunch.blogspot.com

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Griberli néven követlek 18-ként.
    griberli@citromail.hu

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    JustKriszta néven követlek 19-ként.
    Email címem: guitarheroine321@gmail.com
    Kitettem a blogomba a játékod: http://olyankor.blogspot.com/2011/07/olyankor-day-195-delutan.html
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Dóriii névvel követlek, 20. követőd vagyok.
    fleur20@citromail.hu
    Kitettem blogom oldalsávjába:
    http://doriiiblogja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  15. Még 11 embernek van esélye arra, hogy a 20 új követő közt legyen! Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Sophie néven követlek, a 21. követőd vagyok.
    e-mail címem sophiesama25 (kukac) gmail (pont) com
    Köszönöm a játékot, és sok szerencsét a blogolással! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Nina néven követlek
    email: nina909@freemail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Annabelle néven követlek
    e-mail: eper_88@freemail.hu

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Vattacukor néven követlek
    e-mail: vattacukor.virag@gmail.com
    A 11. követőd lettem ha jól számoltam :)

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Nóra néven követlek,mailem: nora.piros@gmail(pont)com
    Köszi:)

    Netti az ajánlásomra csatlakozott a bloghoz! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Netti néven követlek.
    e-mail: pnetti@vipmail(pont)hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Szia :)
    reka0127 néven követlek
    E-mail: reka0127@freemail.hu

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    niki néven követlek, email címem: k.nikkancs@freemail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Új követő vagyok, Fannalin.
    efanni@gmail.com

    Így tovább!

    VálaszTörlés
  27. Szijja! :)
    Követem a blogod sziszka629 néven
    Email: f.szilvia29@citromail.hu

    VálaszTörlés
  28. Megvan a 20 új követőm! Gratulálok nektek! Puszi!

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Lynd néven követlek.
    e-mail:natasa-@freemail.hu

    VálaszTörlés
  30. Hali :)
    800darkangel008 néven követlek
    email: ancsa921010@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget :D

    VálaszTörlés
  31. Szia !
    doraholyday neven kovetlek , e-mail: dorahollyday@yahoo.co.uk

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Lily néven követlek (új vagyok),
    e-mail: lkiria.1988@gmail.com

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  33. Szio!

    Kemiviki néven követlek.
    e-mail címem: kemiviki@citromail.hu
    Megosztottam a nyereményjátékod a blogomon, és kitettelek oldalsávba is:
    http://wowoskiscsaj.blogspot.com/2011/07/nyeremenyjatekocska.html

    VálaszTörlés
  34. Szia! :)

    Móni néven követlek (orszagmonika91@gmail.com)

    VálaszTörlés
  35. szia.GhostGirl néven követlek,mail címem: darkangel13@citromail.hu

    írtam bejegyzést:http://gothicbeautyblog.blogspot.com/2011/07/meg-harom-jatek.html

    kitettelek az oldalsávba:http://gothicbeautyblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  36. Szia.
    anita néven követlek.
    fodanita1248@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  38. szia!
    b.nikolett néven követlek, az emailcímem pedig b.nikolett@citromail.hu

    VálaszTörlés
  39. szia:)
    itt:mp96 néven követlek
    e-mail:mp96@citromail.hu
    megosztottam:http://petra96blogja.blogspot.com/2011/07/httpbecomebeauty-fullblogspotcom201107e.html

    VálaszTörlés
  40. Szia.
    Barbara néven követlek.
    Email: gavaldik.barbara@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  41. wiwiee néven követlek
    e-mail: beababa01@freemail.hu
    bejegyzés:http://wiwieeblogja.blogspot.com/2011/07/httpbecomebeauty-full.html
    oldalsáv:www.wiwieeblogja.blogspot.com
    köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  42. szia:)
    vera néven követlek
    e-mail: vera.41@freemail.hu
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés