2011. július 28., csütörtök

Katy Perry-Last Friday Night smink

Sziasztok!

Ma már úgy-ahogy tudtam mozogni( derékfájással fekvés 4 napig), úgyhogy sminkeltem is egy kicsit.

Nem nagyon szoktam sztárok sminkjét elkészíteni, de nagyon tetszett Katy Perry sminkje a legújabb klipjében. Úgy döntöttem, hogy megcsinálom. A kék szín nálam kicsit sötétebb lett, de nekem így is bejön. Ez a smink nálam egy vadabb nyári buliba is bele fér. A képeken túl vadnak tűnhet, de élőben szerintem nagyon vagány, csajos, nyárias. Nemsokára megyek nyaralni, és persze ott bulizni. Szerintem ott is kipróbálom, hadd csodálkozzanak az emberek. :)



Jelzem, hogy az utolsó képen szemből ha nyitva van a szemem nem így néz ki. Csak azért készítettem így a képet, hogy jól lássátok. Alapból teljesen füstös hatású a smink.



Nektek hogy tetszik? Legyen még sztárok sminkje? Bevállalnátok ezt a sminket egy buliban?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, egyáltalán nem vad (nekem)!
    A klippet nem ismerem, mindjárt kiguglizom.
    És igen, legyen még sztársmink!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik,gyönyörű színek! :) És igen,legyen még :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik nekem is.;)

    VálaszTörlés
  4. Örülök lányok! Akkor buzgón ráállok a dologra!

    VálaszTörlés
  5. Azóta tervezem ezt a sminket mióta megláttam a klippjét. Na meg sztársminkek sorozatot is.. csak azt hiszem túl lusta vagyok?! :D Egyébként nagyon szép lett ez a smink. És én biztos hogy viselném egy buliba. :D

    VálaszTörlés