2011. július 9., szombat

Legújabb körmöm!

Sziasztok!

Először is szeretnék elnézést kérni, hogy ilyen maszatos a kezem, de sajna nem tudtam lemosni az ujjaimat, mert körömlakkos volt már a másik kezem is. Itt megsúgom, hogy ha ilyen körmöt csináltok elkél egy kis segítség! Pont erre, hogy valaki lemossa az ujjaitokról a felesleget!

Nah tehát, ahogy ígértem, lila lett a körmöm. Először megcsináltam, egy lila-fehér kombinációval, de nem lett szép...Inkább ilyen levendula szín lett belőle, nekem az meg kimondottan nem áll jól. Szóval elővettem egy meggy színű körömlakkot, és a jól bevált fehéret. Alapnak, pedig fehéret használtam. Remélem tetszik nektek! Még egyszer bocsi a maszatos kis ujjaim miatt!






Még mindig várom az ötleteket, hogy hogyan csinálhattam. Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem a vizes megoldást választottad,láttam erről videókat a You Tube-on!!!!Nagyon szép lett!!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen! Sikerült kikísérleteznem a dolgot. Még gyerekcipőben jár, de gyakorlok. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem csinálnál erről egy videót hogy te hogyan készítetted.Örülnénk neki páran!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Még eléggé kísérletezgetős fázisban vagyok, de amint kicsit jobban meg, csinálok videót!

    VálaszTörlés