2011. július 30., szombat

Nyereményjáték helyett!!!!

Sziasztok!


Mivel tegnap lezárult a nyereményjátékom, már azon morfondíroztam, hogy mivel kedveskedjek nektek. Úgy döntöttem, hogy nem lesz új nyereményjáték. HANEM a számomra legszimpatikusabb követőmet fogom megajándékozni a közel jövőben. Nem tudom, hogy ilyet csinált-e valaki előttem, ha nem akkor én leszek az első. Ezt azért találtam ki mert nem egy olyan embernek szeretnék ajándékot adni, aki havonta egyszer néz be a blogra a nyereményjáték miatt, hanem olyannak, aki nekem segít, és tetszik neki, amit csinálok, és értékeli. Ezen kívül lesznek még határidős, jelentkezős játékok is természetesen. Ez amolyan bónusz játékocska. Többször lesz ilyen, nem egyszeri alkalom!

Nincs más dolgotok, mint kommentálni, tanácsot adni, és megírni a kívánságaitokat.


INDULJON A JÁTÉK! HATÁRIDŐ NINCS!


Nektek tetszik ez az új dolog?

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon klasz..ilyet még sehol nem láttam.

    Igyekszem minél többet benézni.:)

    VálaszTörlés
  2. Ilyenről én sem hallottam még, kíváncsi vagyok ki lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó ötlet, én se láttam még ilyet. :O

    VálaszTörlés
  4. ilyenről se hallottam még,de nem rossz ötlet :)

    VálaszTörlés