2011. július 15., péntek

Szemöldök festés by me :)

Sziasztok!

Többen írtátok, hogy mennyire tetszik nektek a szemöldököm. Itt megjegyzem, hogy anyukáméknak köszönhető :) Legalább is, ami az alakját illeti. A többi már csak rajtam múlik, hogy milyenre csinálom :)

Az első dolgom az volt, hogy kiszedtem a szemöldökömet a szokásos formára. Én a természetes formát részesítem előnyben. Csak a felesleges szálakat szedem ki, nem szoktam nagyon alakítgatni rajta. Nekem tényleg szerencsém van, hogy ilyen szép alakú alapból.

Miután kiszedtem a szemöldökömet össze szedem, hogy  miket használok.

1. step: össze készítem a hozzávalókat


Én a Profi Pil fekete szemöldök festéket szoktam használni, de van barna is. A fehér tubusban hidrogén-peroxid van, ezeket egy sima ásványvizes kupakban keverem össze. Ahhoz, hogy szépen fel tudjam vinni, fülpiszkálót használok. Az összes hozzávalót fodrász kellékesben vagy kozmetikai boltban meg tudjátok vásárolni. Mindenképpen megéri!

2. step: tonikkal zsírtalanítom a szemöldökömet.

3. step: bekeverem a festéket


Egy borsónyi festéket, és kicsibel kevesebb h.p-ot szoktam, mert így gyorsabban megfogja a szemöldökömet.

4. step: felviszem a szemöldökömre a festéket, úgy hogy megpróbálom minél kevesebb helyen a szemöldök vonalon kívülre kenne. Ha kikenitek az sem baj, mert egy tiszta pálcikával nagyon könnyen le lehet törölni.

(Bocsánat a rossz képért!)





Ha megcsináltátok mind a két szemöldököt, akkor már csak várni kell az eredményre. :)
Én kb. 10-15 percig szoktam fenn hagyni, mivel sötét a hajam. Nem lesz teljesen fekete szerencsére, inkább sötét barna árnyalatot kap. 

5.step: lemosom szappanos vízzel a szemöldökömet, utána pedig áttörlöm egy kis baba 2in1 samponnal, ettől pedig finom puha lesz :)




És íme a végeredmény: 





Hát így festem én a szemöldökömet. :) 

20 perc alatt neked is szép szemöldököd lehet!


Nektek hogy tetszik? Kipróbáljátok otthon?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése