2011. július 7., csütörtök

Balaton parti/y viselet

Sziasztok!
Ma elindult a Balaton Sound fesztivál a Balaton partján.






Szerettem volna elmenni idén, de inkább körutazást választottam...Nah de ez nem is fontos. Inkább megmutatom, hogy én mit vettem volna fel, és mit vittem volna magammal a partra. A legfontosabb dolog a bikini. Nekem nagyon bejön ez a párducmintás, nyakba akasztós fazon. Én ilyet vennék fel, mivel molett vagyok, de a vékony lányok szebbnél szebb bikiniket vehetnek fel.





Ha épp nem pancsolunk, hanem a fellépőkre vagyunk kíváncsiak, akkor én valami overall-t húznék. Azért tettem be egy ilyen overall-ról képet, mert szerintem jól menne a bikinihez. A bikini felsőként funkcionálna.






Strandpapucs helyett inkább egy gumi szandált választanék. Nagyon jókat láttam nemrég a Humanic-ban. Lehet benne rohangálni, kényelmes, és ha kijövünk a vízből, nem kell a szép bőr, vagy hasított bőr sarunkat össze vizezni.

Nézzük a kiegészítőket: ha fürdünk, akkor azért vegyük le, ha olyan anyagból készült, nehogy baja legyen! Mivel én állandóan ezüst nyakláncot hordok, nem szívesen veszek fel bizsu nyakláncot, de a karkötő minden mennyiségben jöhet. 


Ezek nekem nagyon bejönnek.A jobb oldali karkötőket biztos levenném, mert ha jól látom fémek, de a feketét magamon hagynám.

Minden cikkben azt olvastam, hogy fesztiválra hátitáskát vigyünk, mert már trendi. Személy szerint inkább valami oldaltáskát vinnék, amibe minden belefér. Mindig van nálam innivaló, naptej, napszemüveg, telefon, törölköző, és természetesen smink cucc. :)
Ha már megemlítettem, mutatok pár napszemüveget, amik nekem tetszenek. Nekem nagyon fontos, hogy milyen napszemüveget veszek. Iszonyatosan érzékeny a szemem, nem bírja az erős fényt, így csak a sötét lencséseket szoktam venni. Természetesen meg venném ezt a vagány lila Adidast is, de maradok a biztonságnál.





Ezeket vinném én. Ti miben szerettek lenni nyáron?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése