2011. augusztus 1., hétfő

Szombati Rossmann körút

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy hétvégén nem írtam bejegyzést, de technikai okok miatt nem tudtam képet feltenni, és anélkül meg eléggé gyér lett volna a post.
Most viszont bepótolok mindent, és megmutatom nektek miket vettem.
Terméklista + árak:

  • 1 db Max Factor Colour Perfection Eyeshadow Dawning Gold (425)  399,- Ft
  • 1 db Eseence You Rock szemhéjalapozó 699,- Ft
  • 2 db Astor Colour Last Vip rúzs 313-as és 132-es színben 245,- Ft/db
  • 1 db Lovely Color Mania fehér, kicsit gyöngyházas körömlakk 289,- Ft
  • 1 db Essence Colour & Go halvány lila körömlakk 349,- Ft
  • 2 db Lora express finish körömlakk 91-es(pink) és 89-es(narancs) színben 145,- Ft/db
  • 2 db Lora hajkefe 290,- Ft/db
  • 1 db Lora körömmatrica 290,- Ft



Mivel a Rossmannban éppen Lovely akció volt vettem egy körömlakkot. Így utólag bánom, hogy csak egyet, mert water marble technikával megcsináltam utána a körmömet, és nagyon bevált. Nagyon szép a színe, könnyen felvihető, nem úgy mint az essence körömlakk, ami nekem nagy csalódás volt. Ez az első színes colour & go körömlakkom, előtte csak átlátszó volt. Buzgón ki is próbáltam a lilát, de nagyon nehezen tudtam vele bánni, és nagyon csíkos lett. Szóval ez nekem nem jött be. A Lora lakkokban szintén kicsit csalódtam, mert ezek nem fednek annyira jól, ezeket az 1Euro-ban vettem. Egyébként a water marble-hez ezek is beváltak.



                                                        


                                        

Nézzük csak a szemhéj alapozót. Úgy tudnám leírni, hogy kicsi a bors, de erős. Nagyon kicsi a tubus, nagyobbra számítottam, de amikor kipróbáltam szerelem volt elsőre. Nekem nagyon bevált, egész nap kitartott a sminkem, és szépen felerősítette a színeket.


Ami a rúzsokat illeti...Nem találok szavakat...Beszéljen helyettem a látvány!





És itt van a csodálatos szemhéjpúder. Amikor megláttam, hogy 399,- Ft, majdnem sikítottam, annyira örültem neki. Sajnos nem tudtam lefényképezni, amikor kipróbáltam, mert nem voltak jók a fényviszonyok.




Nagyon szép fényes arany és bronz színek, nagyon pigmentáltak. A következő sminkbe bele fogom csempészni őket.

Összesen 3386,- Ft-ot fizettem. 

Ezeket a szépségeket vettem szombaton. Örültem, hogy ennyi mindent tudtam venni kicsivel több mint háromezer forintért. 11 db terméket vettem. Nagyon büszke vagyok magamra. :) :) :)


Nektek melyik tetszik a legjobban? 

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a rúzsok!! Max Factor szemhéjpúder is nagyon szép nálunk is 399Ft-ra vannak leakciózva de az a szín ami neked van már nincs :( Nagyon szép kis zsákmány!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a rúzsok! :) Merre jártál bevásárló túrán? Szekszárd? A you rock! szemhéjalapozó meg isteni, teljes imádat!
    Nem szándékozol rendelni a Make Up Plázából mostanság valamit? Mert én egy Sleek palettát fogok és ha rendelsz osztozhatunk a szállítási költségen! :)

    VálaszTörlés
  3. Szekszárdon voltam igen. Nem nagyon akarok rendelni mostanában itthonról. Nemsokára megyek nyaralni, és inkább ott akarok vásárolni. Köszi, hogy kérdezted! Majd talán máskor!

    VálaszTörlés
  4. Rendben, semmi baj, majd máskor! :) Jó nyaralást, remélem jó időtök lesz! :)

    Jah, kitettelek az oldalsávomba! :)

    VálaszTörlés
  5. az astor rúzsok nagyon tetszenek. főleg a nude. azt hiszem megvan mire költöm el a maradék pénzem.. :D

    VálaszTörlés