2011. augusztus 5., péntek

Candy smink

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy előbb nem postoltam, de mostanában eléggé rohangálós napjaim voltak, és nem is voltam megint otthon, de most bepótolom az össze elmaradást!!!

Itt is van az első smink, amit szerda este 11kor készítettem el, mert unatkoztam. Bevallom a rózsaszín nem az én színem, és kicsit féltem attól, hogy milyen lesz az eredmény és hogyan fog állni, de jobb lett, mint vártam. Mivel este készítettem,  nem voltak olyan jók a fények, de mindent megtettem azért, hogy látszanak a színek. Egy-két kép nem is lett rossz!

Beszéljenek a képek helyettem. Számomra ilyen a bubble gum-os vagy candy-s smink.










Amiket használtam:

  • Rimmel Cool Matte alapozó 201
  • Coastal Scents 88-as paletta
  • Funkhouser szemceruza
  • MS palettáról highlighternek fehéret használtam
  • Rimmel Extra Super Lash szempillaspirál
  • JF púder
  • Essence Sun Club bronzosító
  • Astor Vip rúzs
  • Miss sport XXL Volume szájfény



Bocsánat a kócos és megviselt fejem miatt. A sminket nézzétek :) Remélem nem okozok álmatlan éjszakát nektek!

Nektek bejön ez a pink-rózsaszín? Bevállalnátok utcára?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Én imádom a rózsaszínt! :) És hogy bevállalnám-e utcára: simán! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jól áll neked a pink smink :) máskor szerintem kicsit világosabb vagy nude színű rúzzsal próbáld ki, úgyis jól mutathat. :) és én is bevállalnám :D

    VálaszTörlés
  3. Direkt csináltam mindent élénk rózsaszínre. Egy világosabb természetesebb rúzzsal vagy szájfénnyel az igazi!

    VálaszTörlés