2011. augusztus 16., kedd

Princess tag- Belle's make up by me

Végre elkészült a smink!

Tudom, hogy tegnapra ígértem, de hétvégén nagyon leégett az arcom, és a képeken nagyon látszott, így pedig nem akartam feltenni őket. Ma megcsináltam megint, és szerintem ez jobb lett, mint a tegnapi. Próbáltam a hajamat kicsit feldobni és tettem fülbevalót is. Remélem tetszeni fog nektek.



Pár szót a sminkről:
Sokat gondolkodtam, hogy milyen legyen...maradjak a képeken látott natúr sminknél, vagy engedjem szárnyalni a fantáziámat. Utóbbi mellett döntöttem. Ami inspirált az a ruha és a haja színe volt. A szemet barna-sárga átmenettel készítettem, kicsit füstösre, és kihúztam barna tussal. A számat narancsos-pirosasra készítettem. Itt megemlíteném, hogy soha nem viseltem még olyan sminket, aminél a száj és a szem is nagyon ki van emelve, de ez egy mesefilm szereplője és a mesében mindent szabad. :)











Nektek hogy tetszik? Eléggé hercegnős lett? Ti preferáljátok az erős száj erős szem kombinációt?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a szemsmink és tetszik a rúzs is.:) Simán hordható így.;) Jól áll.:)

    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :) Nekem is Belle jött ki :) Holnap készítem el, de még nincs ötletem. A Tiéd viszont nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll! Szerintem bátran viseld máskor is!

    VálaszTörlés