2011. augusztus 9., kedd

Mai light-os sminkem!

Ma úgy döntöttem, hogy lila felsőt veszek, fel és csinálok hozzá egy picit lilás sminket. Nagyon gyorsan készen lett. Mindenkinek ajánlom!

Lépések:
1. Lealapoztam az arcomat
2. Alapoztam a szemhéjamat
3. Kihúztam tussal a szemem
4. Mozgó szemhéjra halvány lila szemhéjpúdert tettem
5. Mélyítővonalba sötét lilát satíroztam és highlighter a szemöldök alá
6. Szempilla spiráloztam
7. Korrektor a szemek alá
8. Púderezés
9. Szájfény

Mindezt negyed óra alatt!!!

A szeplőim még mindig nem tűnnek el :(

Amiket használtam:
  • Rimmel Cool Matte alapozó
  • Essence you rock szemhéjalapozó
  • Coastal Scents 88-as paletta 3 féle lila
  • Essence szemhéjtus
  • Essence szempilla spirál
  • Miss Rose palettáról egy fehér highlighternek
  • JF púder
  • Miss Sporty korrektor



Ti milyen sminket tesztek ha siettek vagy csak valami egyszerűre vágytok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése