2011. augusztus 2., kedd

Tegnapi kreálmányok

Sziasztok csajok!

Tegnap megint sminkelgettem kicsit, igaz nem sikerültek olyan jól, mint szokott, mert egyetlen ecset volt nálam, és Max Factor szemhéjpúder kis aplikátor, amit alig tudtam megfogni annyira kicsi! Szóval nézzétek el nekem a hibákat! Gondolok itt a smink "élére". El kezdtem az ujjammal kicsit satírozni, de majdnem katasztrófa lett belőle, így maradtam a éles vonalnál. Persze nektek kötelező elsatírozni! :)

Az elsőt a Max Factor duo szemhéjpúderrel csináltam, és az egyik Miss Rose palettámról használtam a sötét színt.




Itt van a "hibás smink": ennél a MF duo aranyat, és a Miss Rose palettámból 2 kéket használtam. Azért nem volt annyira rossz :)





Nektek hogy tetszenek? Szeretitek a Miss Rose termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése