2011. augusztus 20., szombat

Játék???????

Sziasztok lánykák!

Jövő héten elmegyek kicsit nyaralni, és arra gondoltam, hogy hozok egy-két sminkcuccot, vagy kiegészítőt és kisorsolom. Kérlek titeket, hogy írjátok meg kommentben, hogy minek örülnétek a legjobban. Ne csak azt, hogy smink, vagy kiegészítő, hanem konkrétan. Sajnos nem tudom, hogy ott milyen árak vannak, és milyen a termékek minősége. Próbálok majd minél jobbat választani nektek!

A kérdésem továbbra is, hogy minek örülnétek a legjobban!!! 08.25-ig várom a válaszokat!

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is jó pihenést!
    Ha nekem kedvezne Fortuna, személy szerint szemhéjpúdernek örülnék, nekem ez a mániám :)

    VálaszTörlés
  2. Lenne egy kérdésem: Ezer éve nem láttam tőled új posztot, megnéztem a blogger irányítópultján, ott azt írja, hogy 3 hete volt az utsó bejegyzésed!
    Csak nálam nem mutatja az újakat, vagy átállítottál valamit?

    VálaszTörlés
  3. Igen a blog címét megváltoztattam, és elfelejtettem vissza állítani. Lehet, hogy ez a baj. Egyébként most kevesebb poszt volt, mert eléggé kevés időm van. De igyekszem megint feldobni az oldalt. :)

    VálaszTörlés
  4. Jáááték? Hát persze :P

    Szívem szerint azt írnám hogy bármi lehet, mert szerintem mindenki örül ha nyerhet :)
    És igazából olyan jól ki tudjátok választani a nyereményeket! :)) Én imádom a palettákat, és a Sleek, Essence és Catrice temékeket, kiegészítőkből viszont a most divatos virágos/rózsás textil hajgumikat kitűzőket és csatokat imádom! Vagyis inkább megbolondulok értük... Meglátom és kell nekem :P :)
    Remélem segítettem és nagyon nagyon jó, izgalmas nyaralást Neked :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Zsanci!

    Nem tudom, hogy ott milyen minőségű sminktermékek vannak. Remélem találok valami normálisat. Ha nem akkor viszont kiegészítőt hozok, mert azt tudom, hogy ott kinn gyönyörűek vannak. A görögök amúgy egy évvel előttünk járnak a divatban.Pl. nekem már akkor 2 éve volt sarum, amikor nálunk bejöttek, első évben is csak az egyszerűbbek voltak, én meg már túl voltam jó pár csilli-villi sarun :D Szóval a kiegészítők is nagyon tutik kinn. Majd meglátom mi lesz belőle. Szerintem az ízlésemmel nincs baj, úgyhogy remélem, hogy mindenkinek bejön majd a nyeremény.

    VálaszTörlés