2011. augusztus 1., hétfő

Tegnapi köröm- Water Marble








Ilyenre sikerült tegnap a körmöm. Alapnak a Nail Rose egyik árnyalatát használtam. Mostanában csak a gyűrűs ujjamat csinálom "kesze-kuszára", de most úgy döntöttem, hogy a mutató ujjamat is kipingálom.

És hogy is csináltam?
Megmutatom:
1. lealapoztam, ehhez nem mellékelek képet, ha nem baj.
2. előkészítettem a használni kívánt lakkokat, amit ITT megtaláltok az előző postban. 4 db színt használtam: fehéret, lilát, pinket, és narancsot .
3. A szoba hőmérsékletű vízbe csepegtettem fehéret, majd narancsot, fehéret, pinket, lilát, és megint több csepp fehéret.
4. Fogpiszkálóval behúztam két oldalról a lakkot, de nem teljesen a széléről....


5. Másik két oldalról is és szép virág alakot kaptam...



és így tovább....


Már egész szép virág kerekedett belőle, de mivel nekem nem olyan hosszú a körmöm, muszáj volt még kisebb "szirmokat" csinálnom. 


Kicsit jobban összekutyultam, és aranyos kis szirmok lettek a körmöm méretének megfelelő méretben.


6. Mindenki várja a celluxos részt...Hát NEM! Én nem ragasztom le a körmöm körül, mert sok időm, amire ezt megcsinálom, és engem ez zavar. Ragasztó helyett bekenem az ujjam, szőlőzsírral. Igen, szőlőzsírral, mert a zsírtól nem ragad rá a lakk az ujjamra, és egy laza, ám óvatos mozdulattal le lehet törölni. Arra viszont figyelni kell, hogy a körmötök ne legyen, olyan, mert akkor nem tapad rá a lakk.

Látjátok hogy csillog a bőrömön? :)


7. És a mindent eldöntő mozdulat: 


Látszik a képen, hogy mennyire össze gyűrődött a tetején a hártyás körömlakk. Ha beledugtam az ujjam, egy kicsit meg szoktam fújni a vizet, mert nem mindig akar kellően megszilárdulni. A fogpiszkálóval gyorsan eltávolítom a hártyát, de úgy hogy a körmöm előtt kezdem el, nehogy visszatapadjon a mintára. 

8. ÉS KÉSZ: 



9.  Gyorsan letörlöm egy fültisztító pálcikával, és lehet várakozni, amíg megszárad.



Amint megszáradt tettem rá fedőlakkot, bekentem a körömágyamat egy kis olajjal, és kész is. 

Ma is megcsináltam a körmömet, ez még jobb lett. Képek remélem holnap. A technika ördöge játszik velem mostanában, de nem adom el a lelkem! :D


Nektek hogy tetszik? Kipróbáljátok? Legyen video?

2 megjegyzés:

  1. Ezt ki kell próbálnom majd írok róla, hogy sikerült!

    VálaszTörlés
  2. Nem is gondoltam a szőlőzsírra :O Eddig pont a cellux miatt nem volt kedvem megcsinálni. És videó jöhetne :)

    VálaszTörlés