2011. augusztus 16., kedd

Avonos rendelésem+ vélemény

Hello lányok!


Nemsokára megyek nyaralni, ezért sürgősen kellett vennem néhány dolgot, annak érdekében hogy megvédjem a bőrömet és a hajamat a káros napsugarak ellen. Sok helyen nézelődtem, kutattam a legjobb naptejeket, ki is néztem a Niveától és a Garniertől egy-egy naptejet, de még mindig fennállt a szokásos kérdés, ami minden évben ugyanaz: hol és milyen márkájú 50 faktoros naptejet vegyek, és persze mennyiért. Tavaly sikerült találnom hamar a gyógyszertárban La Roche Posay 50-es naptejet, kemény 5490 Ft-ért. Gondoltam megéri az árát. A helyzet az volt, hogy nem. Nem tetszett sem az illata, sem az állaga, nem tudtam rendesen elkenni, ragadtam és még sorolhatnám. 

A horribilis összegek és az elégedetlenség miatt úgy döntöttem, hogy rendelek az Avonból, mert már sokan ajánlották. Ahogy a szimpla bolti vásárlásnál itt is ugyanúgy jártam, és rendeltem mást is. Akcióban voltak a samponok és kondicionálók, ezért rendeltem egy 2in1 sampont és egy balzsamot. Mivel egy bizonyos össze felett volt, küldték hozzá azt az összecsukhatós tükrös fésűt. Tudjátok...

Aztán amiért megkerestem egy tanácsadónőt, azok a naptejek voltak. Már korábban 1000 Ft-ért rendeltem egy 50 faktorost, amit már tesztelni tudtam, és nagyon bevált! Finom illatú, könnyen felvihető krém. Nagyon meg vagyok vele elégedve.


Amit most rendeltem:

1-es szám:  25 faktoros tej hidratáló hatással érzékeny bőrre. Eredeti ára 2400 Ft, de én 1299 Ft-ért jutottam hozzá, 150 ml-es.

2-es szám:  napozás utáni spray. Ez is 150 ml-es C-vitaminos , amit 1200 Ft helyett 699 Ft-ért vettem.

3-as szám: 2 in 1 hajfénysampon és balzsam minden hajtípusra, 250 ml, 750 Ft helyett 469 Ft volt

4-es szám: öblítést nem igénylő balzsam minden hajtípusra, 250 ml, 750 helyett 469 Ft

5-ös szám: ez az összecsukható tükrös fésű volt az ajándék, 929 Ft feletti vásárlás esetén bármely hajápolóból




Eddig csak a sampont és balzsamot használtam. Nem akarok regényt írni. A hajam állapota használat előtt 10-es skálán 7-es, most pedig 9-es. Múlt héten csütörtökön mostam meg a hajamat, ma kedd van, és ma fogom megint megmosni. Egyszóval imádom!


Ti szeretitek az Avon termékeit? Mit szoktatok rendelni? Használtátok már valamelyik terméket ezek közül, ha igen bevállt?

2 megjegyzés:

  1. Ritkán szoktam rendelni az Avonból, általában akkor, hogy ha a suliban kapok egy katalógust és valami megtetszik! De látom Te nagyon jó kis akciókat fogtál ki, így megéri rendelni!

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor nyáron sokkal jobb akciók vannak. Nagyon ritkán rendelek, mert a kozmetikumokat nem szeretem, de a hajápolós cuccokat imádom! Ajánlom!

    VálaszTörlés