2011. augusztus 21., vasárnap

Első díjam!

Az első díjamat kapásból három lánytól kaptam, KittiitőlReniitől, és Nórától. Nagyon örültem neki! Köszönöm szépen csajok! 







A szabályok: 
1. Köszönd meg annak a személynek a díjat, akitől kaptad és linkeld be az oldalát- megvolt
2. Tedd ki a díj logóját az oldaladra- megvolt
3. Készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. Add tovább a díjat 10 bloggernek és ezt tudasd is velük


A 10 kedvenc sminktermékem:

  1. Coastal Scents 88-as paletta
  2. MAC Peach Shade pigment
  3. Rimmel Extra Super Lash szempillaspirál 
  4. Essence Sun Club bronzing powder
  5. Eddie Funkhouser szemceruza
  6. Maxfactor Colour Perfection Duo szemhéjpúder
  7. Astor VIP rúzs 313-as
  8. Essence You Rock! szemhéjalapozó
  9. Miss Rose paletta
  10. Maybelline colossal volume express szempillaspirál
Nem sorrendben írtam őket, hanem ahogy épp eszembe jutott. :)


Aki olvassa, de még nem töltötte ki, és szeretné kitölteni, vegye úgy, hogy neki adtam a díjat. :) Nagyon sok lány kitöltötte már, és épp töltögeti, miközben én írogatom.

Átadom mindenkinek, aki engem követ, és akit én követek!

Byebye :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése