2011. augusztus 10., szerda

Vaterás rendelésem

Sziasztok csajok!

Ebben a postban bemutatom nektek, miket rendeltem a vateráról, és olvashattok egy kis véleményt is a tesztekről. Most csak 2 dolgot találtam, amire azt mondtam, hogy érdemes onnan rendelni. Egy Avon Calming Effects alapozót, és egy Miss Sporty XX Volume szájfényt, aminek hűsító hatása van. Az alapozó 800 Ft volt 2100 Ft helyett, a szájfény pedig 300 Ft, ennek az eredeti árát nem tudom.

Itt is vannak:


A képen látszik, hogy nagyon szép színe van a szájfénynek.....a képen...Bevallom azt hittem, hogy teljesen "tömör" rózsaszín színe van. A számon csak a szájfény abszolút nem szép, nem is fogom soha simán használni, maximum rúzs fölé. Úgy viszont nagyon szép. Reméltem, hogy azért a cooling effect működik, és tényleg! Nagyon jól hűsít, duzzasztja a szájat, nyáron pont ideális szájfény. Ez a szín nem, de világosabb árnyalatok viszont nagyon tetszenek!



Térjünk rá az alapozóra. Nagyon sokan ajánlották ezt az alapozót, gondoltam ennyi pénzt megér. Hát nem! Amit én eddig hallottam az alapozóról, hogy jól fed, és hidratál. Tetszett, hogy pumpás üvegben van, ki is nyomkodtam, szerencsémre meg is egyezett a bőrszínemmel. Féltem ettől, mert látatlanban rendeltem, úgy, hogy nem ismerem az árnyalatokat. Örültem, hogy egyezik a szín, nagyon finom selymes volt a tapintása, amint felkentem éreztem a hidratáló hatást is. DEEE a fedése 10-es skálán 4-es. Nem jött be! Nem jön be azóta sem! Összességében csalódás volt ez a rendelés, de majd legközelebb!!!

Remélem hasznos volt nektek ez a kis rövid beszámoló!


Szeretitek az Avont? Mit szoktatok rendelni?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Az alapozóval én is így jártam plusz lehet én vagyok a béna de nem tudom úgy eldolgozni, hogy ne legyen maszk szerű :(

    VálaszTörlés
  2. Én úgy szoktam a nyakam felé alapozni, hogy az állam közepétől viszem az ecsetet vagy a kezemet a fül vonaláig és lefelé egészen a szegycsontig, és haladok az állam felé fokozatosan. Aztán jön a másik oldal. Próbált meg így! Remélem menni fog! Majd írd meg, hogy bevált-e :)

    VálaszTörlés