2011. augusztus 10., szerda

Rossmann haul

Hello lányok!!!

Mint minden blogger társam, én is elmentem a Rossmannba néhány akciós Essence termékért. Haza is jöttem pár jó dologgal! Persze nem csak Essence-es dolgokat vettem. 



Terméklista:
  • Isana hajregeneráló spray barackmag olajjal 499 Ft
  • Jojoba és uborka alapú hajpakolás 699 Ft
  • Cynex ajakbalzsamok 210 Ft
  • Essence Sun Club bronzing blush 299 Ft
  • Essence black mania szemhéjtus 299 Ft
  • Essence multi dimension körömlakk-fehér és királykék 299 Ft/db
Egy kis vélemény:

Isana:  most próbáltam ki először, kicsit visszakozva vettem meg, de szerencsére nem csalódtam. Nagyon tetszik, kicsit göndöríti a hajamat. Az illata nagyon jó, csak ajánlani tudom!

Hajpakolás: Bárki bármit mondhat, de nekem ez a pakolás a kedvencem. Nagyon sokáig elég, imádom az illatát. Régóta használom már. Nekem a baba samponnal vált be!

Cynex: Ezeket nem a számra, hanem az ujjamra vettem :D Jól olvassátok, az ujjamra. Azért vettem, mert amikor water marble-t csinálok, nem ragasztom le az ujjamat, hanem ajakbalzsammal szoktam bekenni. Úgy voltam vele, hogy 100Ft-ért/db-ja megéri!

Essence tus: IMÁDOM! Mivel a tus vége nem hegyes, hanem kicsi ferde nagyon könnyű vele dolgozni. A szemem sarkában azt a kis kunkort egy vonallal meg tudom csinálni. Akinek még nincs ilyen, az szaladjon megvenni!!!

Essence pirosító-bronzosító: Nem jött be annyira...Az illata nagyon jó, de ennyi...Nekem már volt előtte, a bronzosító tesója. Az a kedvencem. Ez szinte meg sem látszik a bőrömön. :S

Essence körömlakkok: A fehérben kicsit csalódtam, mert nem fed annyira jól, de a kéket imádom!


Hajrá csajok!!!!!Menjetek vásárolni ti is!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése