2011. augusztus 9., kedd

Gyerekkorom kedvencei!

Sziasztok!

Reniiitől kaptam meghívást erre a kis játékra!

Nézzük is mit szerettem nagyon.

Levesek:

Imádtam a húslevest, de csak azt, amit anyukám főzött. Mai napig, csak azt szeretem, meg amit én főzök, mert már az is isteni (számomra).


Krumplileves: Mindig megfájdult a pocim, annyit ettem belőle. Másodikból már nem kellett enni. :D


Főzelék:

Lencsefőzelék: Szerintem ez volt az egyetlen főzelék, amit megettem, most kezdek 21 éves fejjel ismerkedni a főzelékekkel és egy-kettő nem is olyan rossz. :)


Tészták:


Tejszínes-gombás tészta: Mivel apukámék kinn éltek egy darabig Olaszországban, rájuk ragadt az olasz kajákért való rajongás, és örököltem! Minden, ami tészta, és olaszos az jöhet, a mai napig!



De szerettem a magyaros kajákat is. Ilyen a krumplistészta. Szigorúan tejföllel. Ami érdekes, hogy nem azt szerettem, amit anyukám csinál, hanem amit a legjobb barátnője, aki az én legjobb barátnőm anyukája volt. :D




Husika:

Minden gyerek alap étrendjébe bele tartozik a rántott hús. Eszembe jutott, hogy mégsem, mert oviban volt egy csoporttársam, aki mindig csak nutellás kenyeret evett. :S :D
Csakis rizi-bizivel!!!!! :D


Édesség második gyanánt:

Mindenféle fánkot sütött a dédimamám, de ezt szerettem a legjobban:



Most jönnek az igazi édességek!


Donald bubble gum: Még most is emlékszem az ízére :)



Talán ez az egy nyalóka volt, amit nem szerettem annyira, de mivel kaptam, muszáj volt megenni :D



Bubbaloo rágó: Ez a kedvenc rágóm a mai napig, de sajnos itthon nem lehet kapni már, legalábbis én már nem láttam sehol. Görögországban szerencsére még lehet, és amikor megyek feltankolok belőle. A piros és a sárga volt a kedvencem!


Anyukámtól mindig kindertojást kaptunk, amikor jött haza a munkából. Rengeteg játékunk volt. A vízilovak voltak a kedvenceim! :D




Ezek voltak az én kedvenceim!

Továbbítanám is...

3 megjegyzés:

  1. Bubbaloo... hogy ez mért nem jutott eszembe :D huba bubára emlékeztem valamiért :D ez volt a legnagyobb kedvencem :D

    VálaszTörlés
  2. Arra gondoltam, hogy hozok haza Görögországból és bele csempészem a nyeremények közé :)

    VálaszTörlés
  3. a bubbalo nekemis nagy kedvencem volt, hogy nem jutott eddig eszembe :) de csak addig a pár percig amíg fini íze volt! :D

    VálaszTörlés